Znalezionych wyników: 11
Forum o gołębiach Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Szczepienia Gołębi
marek789

Odpowiedzi: 67
Wyświetleń: 29155

PostForum: Profilkatyka   Wysłany: 2018-01-01, 23:21   Temat: Szczepienia Gołębi
Ja szczepie Salmowac i jakos jest ok i po szczepieniu podaje jogurt bez cukru
  Temat: Co to za rasa ?
marek789

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 1300

PostForum: Rasy gołębi   Wysłany: 2017-10-24, 10:39   Temat: Co to za rasa ?
wiec raczej kok sa podobne do tekla rasy arabskiej ale glowa sie nie rusza jak u pawika <luzik>
  Temat: Kalendarz wystaw za granicą Polski w sezonie 2017-2018
marek789

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1066

PostForum: Wystawy / Targi   Wysłany: 2017-10-21, 21:51   Temat: Kalendarz wystaw za granicą Polski w sezonie 2017-2018
wystawa krajowa francja chempion KING miasto Langon 33210 4-5 listopad ja startuje z murzynem szmalgandzkim i kogutem brahm po wyroznieniach i kilkoma innymi golebiami
  Temat: Problem z golebiem samcem
marek789

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 1438

PostForum: Zachowanie gołębi   Wysłany: 2017-02-25, 20:17   Temat: Problem z golebiem samcem
moi zdaniem wszystko bedzie ok mialem to samo z grzywaczem chodzil obok samicy dawal buziaki i tyle bylo az po paru dniach deptal pare razy dziennie
  Temat: Mlode padaja
marek789

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 856

PostForum: Choroby gołębi   Wysłany: 2017-02-01, 10:11   Temat: Mlode padaja
no wlasnie ja mam taki sam problem padaja maja pelne wole wiec sa karmione dzwonilem do veta kazal dac kal do analizy a jak nie znajda na miejscu do wysla do specjalistycznego labolatorium aby okreslic jaka to choroba wiec czekam dam znac co i jak
  Temat: Rozpoznanie rasy.
marek789

Odpowiedzi: 711
Wyświetleń: 93403

PostForum: Rasy gołębi   Wysłany: 2017-01-29, 11:33   Temat: Rozpoznanie rasy.
GrzegorzK1979 duzo golebi w hiszpani jest dete choc nie zawsze https://www.milanuncios.c...as.htm?pagina=5
  Temat: Rozpoznanie rasy.
marek789

Odpowiedzi: 711
Wyświetleń: 93403

PostForum: Rasy gołębi   Wysłany: 2017-01-28, 21:50   Temat: Rozpoznanie rasy.
GrzegorzK1979 dam znac co znajde bylem w hiszpani na wystawie w grudniu za Balbao byla duza i przywiozlem 16 ptakow
  Temat: Rozpoznanie rasy.
marek789

Odpowiedzi: 711
Wyświetleń: 93403

PostForum: Rasy gołębi   Wysłany: 2017-01-28, 21:46   Temat: Rozpoznanie rasy.
Krzysiek G masz racje bo dzisiaj dzwonil kumpel ze zwiazku we francji i tez mowil ze nazywaja ta rase truskawkowe okulary :>
  Temat: Rozpoznanie rasy.
marek789

Odpowiedzi: 711
Wyświetleń: 93403

PostForum: Rasy gołębi   Wysłany: 2017-01-28, 16:27   Temat: Rozpoznanie rasy.
dzieki teraz bede szukal samicy moze znajde jesli nie znow wyjazd do hiszpani
  Temat: Rozpoznanie rasy.
marek789

Odpowiedzi: 711
Wyświetleń: 93403

PostForum: Rasy gołębi   Wysłany: 2017-01-28, 11:49   Temat: Rozpoznanie rasy.
zobaczymy co mi odpowiedza w hiszpani bo kolega mi napisal ze prosze rozpoznanie rasy w UE
  Temat: co to za rasa? (znajda miała przymarznięte nóżki)
marek789

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 1183

PostForum: Rasy gołębi   Wysłany: 2016-12-19, 22:00   Temat: co to za rasa? (znajda miała przymarznięte nóżki)
niby krymka ale cos mi nie pasuje
 
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright 2016 by RasoweGolebie.pl